Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Lovisa - 13 februari 2008 19:55


Bang Bang - Nancy Sinatra

Jag har varit beroende av denna låt och sjungit den gång på gång.

Nu kan jag stolt säga att jag kan hela texten! :)


Av Lovisa - 13 februari 2008 18:14


Imorgon är det alla hjärtans dag, aka: "Domedagen"


Alla hjärtans dag...

Dagen då alla så där "jättegulligt" nyförälskade har en anledning till att råhångla i tunnelbanan, och alla som är i samma vagn tittar på och nickar förstående. En sån där nick som betyder det-är-så-sött-med-nyförälskade-par-som-har-klädsex-i-tunnelbanan.

En sån nick nickar inte jag. Faktum är att jag inte nickar överhuvudtaget.

Jag spyr.


Alla hjärtans dag...

Dagen då alla affärer snyltar på vårt samvete som tvingar oss köpa rosor och choklad till våra nära och kära. En liten ros kostar skjortan och den är ändå död nästa dag. Odjuret i Skönheten och Odjuret skulle ha det jävligt tufft om han var född i dagens samhälle.


Men hey, vem är jag att predika om kärlek? Kanske är detta en alldeles underbar dag för alla de förälskade, hjärndöda personerna ute i landet.


ps. jag är inte alls bitter över att jag aldrig får rosor och choklad.

och just det.. ööh, matilda var snäll idag. hon gick med mig genom tunnelbanevagnen.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards